Naslovna Kontakt Mapa stranica
Jadranska banka d.d. - Šibenik

Informacije o načinu podnošenja pritužbi/prigovora

Stranica prilagođena printeru
srijeda, 17. listopad 2018.
Informacije o načinu podnošenja pritužbi/prigovora

Kako uputiti prigovor? 

Ukoliko držite da je u poslovnom odnosu s Bankom povrijeđeno neko vaše pravo spornu situaciju pokušajte riješiti usmenim putem obraćenjem zaposlenicima Banke, odgovornoj osobi u poslovnici ili osobi odgovarajuće organizacijske jedinice Banke u kojoj držite da Vam je to pravo povrijeđeno.

Pretpostavljamo da se sporna situacija uglavnom može riješiti odmah i na obostrano zadovoljstvo.
Ukoliko se nesporazum ne riješi nakon razgovora možete podnijeti pisani prigovor na jedan od sljedećih načina:

  • osobnom predajom u poslovnicama Banke, unutarnjoj reviziji ili drugoj organizacijskoj jedinici Banke koja će pisano potvrditi primitak
  • elektroničkim putem na adresu prigovori@jaba.hr
  • putem telefaksa : +385 (0)22 331-798
  • poštom na adresu: Jadranska banka d.d. Šibenik, A. Starčevića 4, 22000 Šibenik

Što navesti u pritužbi/prigovoru?

  • ime i prezime/naziv te adresu stanovanja/sjedišta podnositelja pritužbe/prigovora
  • OIB podnositelja pritužbe/prigovora
  • predmet pritužbe/prigovora (opis sporne situacije ili transakcije, vrijeme i mjesto kada se dogodila i sl.)
  • ako se pritužba/prigovor podnosi za određenu transakciju poželjno je priložiti dokumentaciju o istoj (npr. potvrda o izvršenoj transakciji, izvadak, okvirni ugovor i sl.)
  • naziv poslovnice ili druge organizacijske jedinice na koju se pritužba/prigovor odnosi
  • način dostave odgovora (pošta, e-mail, organizacijska jedinica, telefaks)
Ako prilažete odgovarajuće dokaze uz pritužbu/prigovor, dovoljno je dostaviti preslike dokumentacije, osim ako u Općim uvjetima poslovanja nije navedeno drugačije.
Nastojat ćemo odgovoriti na vašu pritužbu/prigovor u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u zakonom propisanom roku.
Kod složenijih pritužbi/prigovora molimo za razumijevanje jer njihovo rješavanje može trajati duže od očekivanog te će Vas Banka u tom slučaju obavijestiti o okvirnom vremenu u kojem možete očekivati odgovor. Banka ne odgovara na anonimne pritužbe/prigovore.

Što napraviti ako niste zadovoljni rješenjem pritužbe/prigovora? 

U slučaju da niste zadovoljni rješenjem vaše pritužbe/prigovora, možete se pismenim putem obratiti Hrvatskoj narodnoj banci ili o istome podnijeti prijedlog za mirenje Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore.



 

Izračun kredita
Izračun štednje
Kalkulator valuta
Tečajna lista
Kontakt | Mapa stranica | Uvjeti korištenja | Zaštita privatnosti | Izjava Web | Anketa | Korisni linkovi | Impressum | Lokacije bankomata  
copyright © 2001 - 2018 Jadranska banka d.d. Šibenik
Sadržaj stranica je informativnog karaktera i ničim ne obvezuje Jadransku banku d.d. Šibenik
zadnja izmjena 16-10-2018
developed by lemax